Benvolgudes famílies,
El curs passat, des de la Comissió de Menjador, vam incloure la higiene dental després del dinar. La iniciativa va tenir molt bona acollida, i considerem important aquest bon hàbit. S’ha treballat i es continuarà fent des d’I3 fins a 6è.
Aquest curs seguim endavant. Seria aconsellable la col·laboració de totes les famílies. Entenem el rentat de dents a l’escola com una continuïtat a l’hàbit d’higiene dental que ja es treballa a casa.
Seria convenient que tots els infants usuaris del servei de menjador portin cada dilluns un necesser amb el raspall i el dentífric (d’ús personal), que es tornarà cada divendres per tal de netejar bé i comprovar si s’ha de reposar alguna cosa.
El necesser haurà de dur el nom i el curs de l’infant. Aquests es guardaran en unes caixes grans de plàstic amb tapa, separats per curs.
Esperem que la continuïtat d’aquesta proposta sigui del vostre interès. Moltes gràcies. Per qualsevol dubte us podeu adreçar a la Comissió de menjador de l’AFA.
