Arxius mensuals: gener de 2025

Espai Familiar al Solell amb la Ruth i la Clara!

Benvolgudes famílies de l’AFA del Solell, ens fa molta il·lusió anunciar-vos que aquest any tornem a organitzar les trobades de l’Espai Familiar, en col·laboració amb les educadores del Ajuntament, Ruth i Clara, que seran les encarregades de dirigir les sessions.

Aquest serà el quart any que des de la Comissió d’Espai de Família juntament amb l’Ajuntament, duem a terme aquestes trobades, que es converteixen en un espai on les famílies poden compartir inquietuds, vivències i, per què no, també riure plegades. Un espai pensat per a poder parlar, aprendre i sentir-nos acompanyats en el nostre dia a dia com a famílies.

Les sessions seran cada 15 dies, els dijous de 15 a 17 hores a una aula del Solell. La primera d’elles serà el pròxim 30 de gener i ens trobarem a l’entrada principal de l’escola per entrar plegats.

En aquesta primera trobada es presentarà la dinàmica d’aquest any i es resoldran totes les preguntes o dubtes que pugueu tenir. Per apuntar-vos, us deixem aquí el FORMULARI D’INSCRIPCIÓ.

La data límit d’incripció és Divendres 24 de gener.

Si teniu qualsevol qüestió o pregunta, no dubteu a escriure’ns a l’adreça de correu electrònic de la comissió: espaidefamilia@afaelsolell.cat.

Us animem a participar-hi, a aprofitar aquesta oportunitat per establir nous vincles amb altres famílies i gaudir d’un espai pensat per al vostre benestar.

Ens veiem el 30 de gener!

Comissió d’Espai de Família

Un any més, el teatre de famílies torna al Solell!

Benvolgudes famílies,

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que aquest any tornarem a posar en escena una obra de teatre protagonitzada per les famílies voluntàries! La representació serà el proper 28 de març a les 15:00h a l’escola i un cop finalitzada celebrarem la xocolatada solidària.

L’obra de teatre que volem representar aquest curs és senzilla, però molt especial per als nostres nens i nenes, que els fan molta il·lusió en veure’ns actuar. Per això, us animem a participar-hi! No cal tenir experiència teatral, només ganes de passar-ho bé i gaudir.

A més de les persones que vulguin actuar, també necessitem voluntaris per ajudar en la organització, decoració i altres tasques logístiques. Tothom és benvingut a sumar-se, ja sigui per actuar, ajudar a preparar l’espai o per formar part de l’equip de producció!

Podeu apuntar-vos a través del següent formulari i així donar-nos la vostra disponibilitat per actuar o per ajudar en la preparació.

“Formulari participació Teatre Famílies”

Esperem que aquest esdeveniment sigui un èxit i que hi hagi molta participació. Als infants els encantarà veure els seus pares i mares sobre l’escenari, i les famílies que participin passaran una jornada inoblidable!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i esperem veure-us el 28 de març!

Una forta abraçada,
L’AFA del Solell