Famílies del Solell!
Des de l’AFA i l’escola, us convidem a participar en el projecte “Llars sense fum”, una iniciativa per millorar la salut de les nostres famílies. El projecte vol ajudar les famílies a tenir una llar lliure de fum de tabac per protegir la salut dels infants i de tota la família. Es tracta d’una iniciativa de l’Institut Català d’Oncologia amb la col·laboració de les agències de salut pública de Barcelona i Catalunya, així com altres institucions.
- Qui hi pot participar?
Adults de 18 anys o més
Que fumin o convisquin amb algú que fumi
Viuen en una llar on es permet fumar (encara que sigui al balcó)
Tenen almenys un infant a càrrec
- Què ofereix?
Materials informatius
Un val de 15 € en productes culturals
I sobretot… més salut per a tothom a casa!
Des de l’AFA creiem que aquesta és una molt bona oportunitat per cuidar-nos i promoure la salut en el nostre entorn. Per això, l’AFA i l’escola dona suport a aquesta iniciativa i us convidem a participar activament en l’estudi.
La comunicació de la Campanya es farà per la plataforma del Tellfy , grups de WhatsApp enllaços i xarxes socials de l’Escola. Si teniu dubtes podeu escriure un mail a: afa@afaelsolell.cat
Us facilitem l’ENLLAÇ per poder participar i comprovar si compliu els requisits per formar part del projecte. Si no voleu/podeu participar-hi, us demanem que també accediu a l’enllaç i ens indiqueu per quina raó no voleu o no podeu participar.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i per ajudar-nos a promoure la salut i la recerca des de la nostra escola! 💚
AFA El Solell
