
Atenció presencial
Atenció per part del president i la vicepresidenta de l’AFA els dijous de 16 h a 16.30 h al despatx de l’AFA (que és compartit amb el menjador).
Puntualment es realitzaran sessions d’atenció directe centrades en temes de menjador i d’extraescolars amb la participació dels membres de l’AFA d’aquestes comissions.
Abans d’assistir a una atenció presencial recomanem que ens ho feu saber per correu electrònic o via formulari, i que consulteu aquest calendari amb la programació d’atencions directes: Calendari d’atenció directa de l’AFA 2019-2020
Atenció a distància
A l’entrada del Solell, amunt les escales, hi ha una bústia de l’AFA on podeu deixar-nos qualsevol document. També trobareu una bústia a l’accés al pati d’educació infantil, al costat del menjador.
Podeu adreçar-vos a l’AFA a través dels correus electrònics (a «Com s’organitza l’AFA» hi trobareu les persones que treballen en cada comissió):
- afa@afaelsolell.cat : Informació general i presidència
- tresoreria@afaelsolell.cat : Tresoreria de la junta de l’AFA
- menjador@afaelsolell.cat : Comissió de menjador
- extraescolars@afaelsolell.cat : Comissió d’extraescolars
- espaidefamilia@afaelsolell.cat : Espai de família
- festes@afaelsolell.cat : Comissió de festes
O bé omplint aquest formulari: