Arxiu de la categoria: AMPA

General

Revista «l’Aparador» del curs 2012-2013

Com sabeu des de l’AMPA cada curs realitzem la revista «l’Aparador», en què es recullen les fotografies de tots els cursos, articles i projectes educatius de l’escola, el comiat dels alumnes de sisè, etc.

Aquesta revista en part pot realitzar-se gràcies a les aportacions de les empreses Dino&Roca, Kids&Us i Dacor, de les que també en trobareu informació a la revista; i evidentment gràcies també a la col·laboració del claustre de professors.

Aquesta revista l’AMPA la reparteix gratuïtament entre els seus socis, de fet, n’hauríeu d’haver rebut un exemplar cada família sòcia de l’AMPA, el passat divendres.

Ara bé, si alguna família desitja més d’una revista, o bé si alguna família no sòcia també vol tenir-ne un exemplar, podeu adquirir-ne per un preu de 5€ contactant amb l’AMPA.

Aprofitem per comentar-vos que en aquest blog hem creat una subsecció anomenada «Revista l’Aparador» al menú principal «Què és l’AMPA», on trobareu aquesta i les anteriors edicions de la revista en format PDF. Per veure la revista en format PDF amb la màxima qualitat, us recomanem que la descarregueu i no pas que la visualitzeu en línia.

Per cert, esperem que us hagi agradat aquesta darrera edició de la revista que hem realitzat amb molta il·lusió i dedicació, així com us animem que ens en féu arribar les vostres impressions a través dels comentaris del blog.

Moltes gràcies!

Sopar de final de curs de l’AMPA

Estimades famílies,

Com ja se us ha informat, l’AMPA per no faltar a la tradició organitza una festa (amb sopar inclòs) per totes aquelles famílies que en són sòcies. Aquest any es farà el divendres 14 de juny al pati de l’escola i l’entrada serà pel C/ Joan XXIII.

Com ja sabeu, CADASCÚ PORTA EL SEU SOPAR, així com també LA BEGUDA. Cada família ha de portar el sopar dels adults i dels nens i també gots, coberts, plats de plàstic i tovallons. L’AMPA posarà les taules, cadires, tovalles i també l’animació musical.

Per tal de dur un control dels assistents, heu d’omplir la butlleta que trobareu en aquest enllaç i retornar-la a la bústia de l’AMPA abans d’aquest divendres 7 de juny.

És important omplir la casella “nombre d’assistents” per poder evitar (tant com sigui possible) els ja sabuts problemes de manca de taules i cadires. Aquest any, com a novetat, les taules estaran agrupades per cursos, per tant també és important que especifiqueu amb quin grup voleu sopar (P3, P4, P5…).

Per evitar problemes d’espai, s’organitzaran dos torns. En primer lloc soparan les criatures, ja que tenen moltes ganes d’anar a jugar i després ho farem més relaxadament els adults.

I ja per últim, necessitarem la col.laboració d’unes 15 persones per tal d’organitzar la festa (posar cadires, taules, tovalles…), que ens trobarem el mateix divendres a les 16h al pati de l’escola, per oferir-vos voluntaris podeu contactar directament amb l’AMPA a «Contacta amb l’AMPA».

I si voleu recordar com va ser el sopar de l’any passat, aquí el reportatge emès a TV La Palma:

La continuació (2n vídeo) de la notícia a TV La Palma la trobareu en aquest enllaç.

 Moltes gràcies!

Enquesta de satisfacció activitats extraescolars

enquestaDes de l’AMPA s’està començant a treballar per preparar i a organitzar les activitats extraescolars que s’oferiran el curs vinent. Amb l’afany de millorar, s’està repartint a les diferents activitats extraescolars una enquesta de satisfacció amb l’objectiu de poder detectar els punts forts i els punts febles de les activitats que actualment s’estan realitzant.

En aquest cas és molt important que empleneu el qüestionari i el retorneu a la bústia de l’AMPA, ja que això ens permetrà tenir una visió més acurada de la realitat, i ens permetrà millorar l’oferta per l’any que ve. Com veureu, també teniu l’opció de proposar alguna activitat diferent per al curs vinent, no cal recordar que això també podeu fer-ho contactant directament amb l’AMPA des d’aquesta pàgina: «Contacta amb l’AMPA».

IMPORTANT: Cal indicar el nom de l’activitat a la capçalera del qüestionari, així com caldrà emplenar un qüestionari per a cada activitat en què participi el vostre fill o filla.

Si ho preferiu, també podeu baixar-vos l’enquesta en format PDF des d’aquest enllaç, imprimir-la i dipositar-la emplenada a la bústia de l’AMPA.

Ah!

També en referència a les activitats extraescolars, és important tenir present que a partir del 10 de juny, quan comenci la jornada intensiva, les activitats extraescolars es realitzaran a continuació, és a dir, de 15:30h a 16:30h.

I…

Aprofitem per recordar-vos que avui dimecres a les 17h es realitzarà la reunió del Casal d’estiu que organitza l’AMPA (podeu veure’n més detalls o consultar-ne el tríptic) i que s’hi oferirà servei d’acollida.