Volem donar les gràcies a les famílies sòcies que vau participar a l’Assemblea ordinària celebrada el 15 d’octubre.
Podeu fer els vostres suggeriments sobre qualsevol dels temes que vam tractar.
Per la nostra part, us anirem informant sobre l’avenç de les propostes fetes.
Gràcies de nou.
Hola,
el projecte de pressupost del govern de la generalitat pel proper 2010, va entrar al parlament el passat divendres , amb la intenció que els grups parlamentaris facin les esmenes oportunes.
http://www15.gencat.cat/ecofin_wpres10/01_presentacio_vp.htm
Cal que sapigueu que en el projecte es preveu destinar 193.000 euros per a la notra escola , no se ben be si per a l’ampliacio o per algun altre concepte ( si fos per a l’ampliacio , crec que amb aquest import no s’assegura l’execució del 100% del projecte – per cert a quin import pujava ??- )
Potser ara seria el moment , si escau, de mobilitzar-nos , si mes no intentar parlar amb algun grup parlamentari ( CiU, PSC, ICV, com a mínim ) per intentar que s’aconsegueixi, en el tramit d’esmenes parlamentaries, arribar a destinar el 100% del cost de l’ampliació en l’exercici de l’any 2010.
Salut ¡
jordi
Hola Jordi,
Sabem que l’Ajuntament de la Palma està al cas d’aquesta notícia. També consideren que la xifra és poc ajustada a les espectatives i estan movent-se per aclarir el concepte al qual es refereix i així determinar quina és l’actuació que convindria fer.
Estarem pendents per veure com s’aclara aquest tema.
Gràcies per contactar amb l’AMPA.
Fins aviat.
Hola,
he estat consultant les notes de premsa del govern de la generalitat, i la quantitat de 193.000 euros podria correspondre a la redaccio del projecte constructiu.
El cost de l’obra de l’ampliació de l’escola podria estar en un rang entre els 2.000.000 i les 6.000.000 d’euros, d’acord amb els darrers projectes d’ampliacions d’escoles a Catalunya (2008-2009).
Salut ¡
jordi
Moltes gràcies per la informació, Jordi! El que dius té tot el sentit. Intentarem contrastar la informació amb l’Ajuntament, a veure si va per aquí la cosa.
A reveure!