Sant Jordi 2015: cal la nostra ajuda

Benvolguts pares i mares,

Com sabeu aviat celebrarem a l’escola el Solell la diada de Sant Jordi, amb una festa oberta als pares en què hi ha moltes parades, tallers i activitats (vegeu algunes fotografies del curs passat). Aquesta festa l’organitza l’escola però per fer-ho demana la nostra ajuda, és a dir, dels pares i mares.

Si teniu alguna idea per muntar una paradeta o taller, no us ho penseu dues vegades i comenteu-ho a l’escola. Allà us explicaran com funciona i us comentaran si us poden ajudar amb material, etc. En aquests moments, encara caldria que s’hi apuntessin alguns pares i mares perquè l’oferta d’activitats/tallers sigui prou àmplia.

Per altra banda, l’AMPA  com l’any passat, vol muntar juntament amb la parada de venda dels llibres de lectura, la venda de llibres «reciclats». Per tant, demanem que qualsevol llibre o conte que tingueu a casa i que ja no en feu ús, (sempre que estigui en bon estat) el porteu a l’escola. Hem recollit bastants llibres, però encara ens en caldrien alguns més, i és per aquest motiu que les caixes per dipositar els llibres les mantindrem fins aquest divendres 17 d’abril.

Moltíssimes gràcies.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s