
Si encara no sou socis de l’AMPA i és una situació que no us agrada gens, podeu omplir la butlleta per autoritzar la domiciliació de la quota d’enguany.
No us ho penseu! Els nostres fills hi guanyen!

Si encara no sou socis de l’AMPA i és una situació que no us agrada gens, podeu omplir la butlleta per autoritzar la domiciliació de la quota d’enguany.
No us ho penseu! Els nostres fills hi guanyen!
Volem donar les gràcies a les famílies sòcies que vau participar a l’Assemblea ordinària celebrada el 15 d’octubre.
Podeu fer els vostres suggeriments sobre qualsevol dels temes que vam tractar.
Per la nostra part, us anirem informant sobre l’avenç de les propostes fetes.
Gràcies de nou.
Aquest curs 2009-2010 tindrem ja un blog per comunicar-nos millor amb les famílies. Anirem actualitzant-lo amb totes aquelles informacions que siguin d’interès per a l’educació dels nostres fills i filles i especialment, amb tot allò relacionat amb l’escola El Solell.
Esperem que sigui profitosa aquesta nova iniciativa i us convidem a participar-hi activament.