Arxiu de la categoria: AMPA

General

Assemblea general de socis de l’AMPA 2018

Famílies,

El dijous 22 de novembre es realitzarà l’Assemblea General de l’AMPA per a totes les famílies sòcies.

CONVOCATÒRIA:


Dijous 22 de novembre

1a convocatòria: 20:30h
2a convocatòria: 20:45h

Lloc: Escola El Solell


Si no heu rebut la circular i voleu consultar l’ordre del dia, podeu fer-ho des d’aquí, i a l’apartat «Com s’organitza l’AMPA» del blog hi trobareu informació sobre què és l’assemblea general.

Tal i com es va aprovar en la darrera assemblea general, enguany l’assemblea es tornarà a realitzar en horari de vespre-nit degut a la poca assistència aconseguida realitzant-la en horari de tarda (amb els cost afegit de l’acollida).

Aquesta reunió només es convoca un cop a l’any, i de ben segur que tots tenim coses a dir que poden ajudar a millorar el funcionament de la nostra escola. És per això que la vostra participació és tan necessària i important. De fet, si heu mirat l’ordre del dia, el punt 5 («Precs i preguntes») dóna cabuda a qualsevol tipus de preguntes, suggerències, comentaris i queixes.

Moltes gràcies

Us hi esperem!

 

El setmanari de la FaPaC (juny)

butlletí

Des de l’AMPA de l’escola el Solell us fem arribar el butlletí electrònic «Setmanari de la FaPaC» que realitzen des de la FaPaC (Federació d’associacions de pares i mares d’alumnes de Catalunya).

És una publicació setmanal a la que qualsevol persona es pot subscriure a través del correu electrònic amb informació sobre les darreres activitats, campanyes, accions, etc. que realitza la federació. Podeu accedir-hi a través d’aquest enllaç o fent clic sobre la imatge del butlletí d’aquesta entrada.

En l’edició del mes de juny, per exemple, hi trobem la convocatòria de Som Escola a manifestació d’aquest diumenge 10 de juny a Barcelona sota el lema: «Deixeu l’educació en pau», també la campanya que en aquests moments és activa «Reivindiquem una escola inclusiva de veritat» sobre la necessitat d’especialistes d’educació especial als menjadors, etc.

Com veieu, aquesta és una eina molt interessant de conèixer i que us permetrà estar al dia de les darreres actuacions de la FaPaC, federació que representa a més de 2300 AMPA de Catalunya.

Des de la comissió de mobilitzacions es procura posar sobre la taula i debatre també actuacions i propostes que arriben des de la FaPaC, si voleu participar-hi podeu demanar-ho a través del formulari de contacte.

La comissió escola-institut comença a caminar

El passat dijous dia 31 de maig es va realitzar a la Sala de Plens de l’Ajuntament de la Palma de Cervelló, la primera trobada de la Comissió escola-institut de l’AMPA de l’escola el Solell.

Va ser una trobada amb molta participació, molt positiva i amb molta energia. De fet, d’aquesta trobacomissio_escola_institutda (en què també hi participar la Rosi Escobar, regidora d’educació) en van sorgir quatre grups de treball amb petits objectius molt concrets per a assolir abans de finalitzar el curs.

Si hi teniu interès, podeu llegir l’acta de la trobada en aquest document.