Arxiu de la categoria: AMPA

General

Espai de família: «Ajudar a aprendre»

El dijous 10 d’octubre a les 21 hores l’Alba Castellví ens farà una xerrada a la biblioteca de l’escola que es titula “Ajudar a aprendre”. L’Alba Castellví resumeix la seva manera d’entendre l’educació amb aquestes tres paraules:

Serenitat, confiança, acompanyament.”

Per si voleu tafanejar en la seva pàgina web us adjuntem l’enllaç:

http://www.albacastellvi.cat/ca/qui-soc/

Us hi esperem!

Acompanyament familiar, amb Carme Pujol

El dijous 4 d’abril es realitzarà la primera sessió de l’Espai de Família del curs 2018-2019, un taller adreçat a pares i mares que vulguin esdevenir bons referents emocionals i adquirir recursos per acompanyar els fills i filles d’una manera efectiva i afectiva:

ACOMPANYAMENT FAMILIAR

AMB CARME PUJOL

Dia: Dilluns 4 d’abril de 2018
Hora: 21.00 h
Lloc: escola el Solell

espai_familia_2019-1

En aquest taller es parlarà de temes com:

  • Com acompanyem als nostres fills i filles?
  • Com afrontem els conflictes?
  • Com podem posar límits segurs des del respecte i l’amor?
  • Com acompanyar les emocions dels nostres fills i filles des d’un lloc saludable?

Esperem que trobeu aquest taller interessant, i a tots els participants, us animem a deixar-nos comentaris sobre què us ha semblat la sessió, què hi heu trobat d’interessant o simplement què voleu compartir del que heu après a través dels comentaris d’aquesta entrada del blog.

Vaga d’Ensenyament 29-N

Encara que no ho sembli, DEMÀ 29 DE NOVEMBRE hi ha convocada una VAGA DE MESTRES en què es reclama una EDUCACIÓ PÚBLICA DE QUALITAT que es concreta en els següents punts:

  1. La reducció del nombre d’alumnes per aula, mesura que permetria una atenció més individualitzada de les vostres filles o fills i, per tant, contribuiria millorar la qualitat del seu aprenentatge.
  2. La transformació dels contractes d’un terç de jornada en contractes de mitja jornada. A més de reduir la precarietat que pateix una part del professorat, aquesta mesura significaria un increment d’hores que l’escola podria dedicar a l’atenció de l’alumnat.
  3. L’increment del personal d’atenció i suport educatiu i la consolidació del personal temporal, que ara mateix arriba al 40% als centres educatius públics.
  4. La reversió d’altres retallades per tal de retornar a les condicions d’abans del 2010.

Per tot això des de l’AMPA us animem a donar suport a aquesta jornada de vaga i mobilització, que afecta tota la comunitat educativa.

cartell_mani_29N