Arxiu de la categoria: AMPA

General

Casal d’estiu 2014

Benvolguts pares i mares,

En els darrers dies hem estat rebent moltes sol·licituds d’informació en referència al Casal d’estiu d’enguany.

Des de l’AMPA volem fer-vos saber que la nostra intenció era realitzar un casal com ja vàrem fer-ho l’any passat i amb aquesta finalitat vam presentar una instància el 27 de març per demanar l’ús compartit de l’escola amb el casal municipal durant el mes de juliol.

La resposta a la nostra instància fa referència a la junta de Govern del 14 d’abril en la que es va aprovar el plec de clàusules i les bases corresponents per a la gestió d’un únic casal d’estiu municipal.

L’ús de les instal·lacions de l’escola durant el mes de juliol només acolliran el casal d’estiu municipal, i per tant, us informem de què l’AMPA no podrà realitzar cap casal aquest estiu.

Per tenir informació sobre la realització del Casal d’estiu 2014 (entitat gestora, dates, preus, etc.) cal que us adreceu a l’Ajuntament de la Palma de Cervelló.

Volem informar-vos també de què les dues primeres setmanes de setembre l’AMPA té previst organitzar un casal, us en farem arribar la informació tan aviat com sigui possible.

Gràcies a tots! (Sant Jordi 2014)

regalets

Com sabeu, ahir va celebrar-se la festa de Sant Jordi a l’escola el Solell. Una festa que com va dir el Joaquim en les paraules que tancaven la diada, seria impossible de realitzar sense la implicació de tots els pares i mares, entitats, etc.

A partir d’aquesta idea des de l’AMPA volem agrair al professorat i a tot el personal de l’escola la il·lusió per realitzar la festa i l’esforç dedicat.

Taller realitzat pel personal de l'empresa Dino-Roca

Taller realitzat pel personal de l’empresa Dino-Roca

També volem agrair a totes les associacions que participen de la festa la seva presència, sense cap mena de dubte, la fan més gran.

Els gegants Isidre i Maria de l'associació cultural la Gralla, assistents incondicionals de la festa de Sant Jordi

Els gegants Isidre i Maria de l’associació cultural la Gralla, assistents incondicionals de la festa de Sant Jordi

És un goig veure la quantitat de mares i pares que decideixen implicar-se directament en la festa amb la realització de tallers. Moltes gràcies per aportar el vostre temps i la vostra creativitat!

Taller de maquillatge, un dels més esperats pels nens i nenes.

Taller de maquillatge realitzat per mares, un dels tallers més esperats pels nens i nenes.

L’AMPA ja sabeu que des de fa uns anys organitza una paradeta on es venen llibres reciclats. No cal que diguem que la paradeta no seria possible sense les aportacions de llibres de tots els pares, gràcies. Val a dir que també gràcies a vosaltres la quantitat de diners recollida d’enguany també ha estat un éxit.

Parada de llibres de segona mà de l'AMPA.

Parada de llibres de segona mà de l’AMPA.

Finalment donar gràcies als nostres fills i filles, per gaudir de la festa amb il·lusió i per regalar-nos escrits i dibuixos tan bonics com la petita mostra que n’hem pogut veure a l’entrega de premis.

Ah! I ens en descuidàvem. Enguany hem de donar les gràcies d’una manera molt especial a l’empresa Dino-Roca que ha obsequiat a tots els nens i nenes amb un en esplèndid berenar. Moltes gràcies també a vosaltres!

Berenar subvencionat per l'empresa Dino-Roca.

Berenar subvencionat per l’empresa Dino-Roca.

Adhesió de l’AMPA a la Taula pel Dret a Decidir del Baix Llobregat

Benvolguts pares i mares,

És possible que molts de vosaltres ja sabeu -a través d’altres entitats- que l’Assemblea Nacional Catalana de la Palma de Cervelló està contactant amb totes les entitats del poble perquè aquestes valorin la possibilitat d’adherir-se a la Taula pel Dret a Decidir del Baix Llobregat.

Com qualsevol altra entitat, l’AMPA de l’escola el Solell, també ha estat convidada a prendre una decisió i a posicionar-se al respecte. Després de debatre-ho i discutir-ho en Junta, ens ha semblat que en tractar-se d’una entitat amb un nombre tan gran d’associats i d’origen tan divers, el més correcte era donar la possibilitat als socis de posicionar-se al respecte, per poder prendre una decisió que ens representi a la majoria dels socis.

Amb aquesta finalitat hem elaborat un document que podeu baixar-vos des d’aquest enllaç, per imprimir-lo i poder emetre el vostre VOT COM A FAMÍLIA SÒCIA DE L’AMPA. Perquè el vot tingui validesa, és molt important:

  • Posar els dos cognoms de la família sòcia
  • Signar el document
  • Deixar-lo a qualsevol de les bústies de l’AMPA abans del 21 de març d’enguany

Evidentment cada família només podrà emetre un vot, en cas contrari, quedaran anul·lats.
Moltes gràcies per la vostra participació.

TPDD-AMPA