Benvolgudes famílies,
Abans de res, dir que esperem que tots vosaltres i les vostres famílies estigueu bé i que porteu el confinament de la millor manera possible.
Com sabeu l’empresa que aquest curs ofereix el servei de menjador de l’escola, Salia, ens cobra el rebut de cada mes de manera avançada just en iniciar el mes. En el rebut del següent mes es descompten els dies que no s’ha fet ús del servei.
En anunciar el tancament de les escoles a partir del 13 de març per prevenir l’expansió de la COVID-19 els usuaris del servei de menjador ja havíem pagat tot el mes de març i quedàvem a l’espera de com es faria el retorn dels dies en què no s’havia fet ús del servei.
Ahir dimecres 8 d’abril Salia va informar que per regularitzar aquest rebut el procediment serà:
- Cada família haurà de retornar a través del seu banc el rebut corresponent al menjador del mes de març.
- Salia girarà un nou rebut del mes de març on es descomptarà la devolució dels dies de febrer que no es va fer ús del servei.
- Les famílies amb faltes d’ús del servei de menjador justificades durant el mes de març cal que ho notifiquin a l’adreça de correu electrònic coordinacio@saliaescoles.com (el motiu és que l’empresa no disposa d’aquesta informació, ja que la documentació va quedar a l’escola).
És molt important que retorneu els rebuts del menjador del mes de març com a màxim la propera setmana (setmana del 13 d’abril).
La devolució d’un rebut és un tràmit que normalment pot realitzar-se a través dels serveis de banca en línia sense problemes. Si feu clic sobre el nom de les entitats bancàries, trobareu les instruccions sobre com fer-ho a les entitats que tenen oficina a la Palma de Cervelló: CaixaBank i Banc de Sabadell.
Si alguna família té qualsevol dubte sobre el cobrament dels rebuts, podeu escriure a coordinacio@saliaescoles.com